Кіру
Бесплатно можно бесплатные программы скачать без регистрации Рецензия на V значит Вендетта у нас на сайте Качественные бесплатные шаблоны dle скачать с сайта
Жаңалықты сұрыптау керек: күні байынша | танымалдығы бойынша | кіргені бойынша | пікірі бойынша | Әліппе бойынша

Координаталық жазықтық. Координаталары бойынша нүктені салу

21-02-2013, 19:36 | Ашық сабақтар
Қарау саны: 2463
№35 мектеп-гимназиясы
Математика пәні мұғалімі:
Төреханов Қасымхан Алмасханұлы

Сабақтың тақырыбы: Координаталық жазықтық.Координаталары бойынша нүктені салу

Сабақтың мақсаты:1.Тік бұрышты координаталар жүйесін түсіндіре білу;координаталық жазықтықтағы нүктенің координаталарын табу, координаталары бойынша нүктені салу.
2.Координаталық жазықтықтағы нүктенің координаталарын табуды; координаталары бойынша нүктені салуды үйрету.
3.Тік бұрышты координаталар жүйесін дұрыс сыза білуге дағдыландыру;
Пәннің нақтылығына көз жеткізу.
Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру.

Квадрат теңдеулер

21-02-2013, 19:35 | Ашық сабақтар
Қарау саны: 2172
№35 мектеп-гимназиясы
Математика пәні мұғалімі:
Төреханов Қасымхан Алмасханұлы

Сабақтың тақырыбы: «Квадрат теңдеулер»

Сабақтың мақсаты:
а) оқушылардың квадрат теңдеулерді және оған келтірілетін теңдеулерді шешу дағдыларын жетілдіру;
ә) оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлдікке тәрбиелеу;
б) оқушылардың ойын жеткізе білуін және ой өрісін дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Плакаттар, карточкалар
Сабақтың түрі: Сайыс сабақ

Сандардың арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымы, модасына есептер шығару

21-02-2013, 19:34 | Ашық сабақтар
Қарау саны: 2757
№35 мектеп-гимназиясы
Математика пәні мұғалімі:
Төреханов Қасымхан Алмасханұлы

Сабақтың тақырыбы: Сандардың арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымы, модасына есептер шығару
Сабақтың мақсаты:
1.Өткен тақырыптан алған білімдерін жинақтап, тиянақтау
2.Оқушыны ұқыпты тыңдауға, сұрақтарға нақты жауап беруге, өз білімдерін көрсету қасиеттерін ашуға үйрету
3.Оларды ойлау, еңбек ету қабілеттерін жетілдіру, ұқыптылыққа, жинақтылыққа тәрбиелеу
Сабақтың өту әдісі: Сұрақ-жауап, топтық, практикалық - проблемалық, іздену, ой қозғау

Қысқаша көбейту формулаларын есептер шығаруда қолдану

21-02-2013, 19:33 | Ашық сабақтар
Қарау саны: 3428
№35 мектеп-гимназиясы
Математика пәні мұғалімі:
Төреханов Қасымхан Алмасханұлы

Сабақтың тақырыбы: Қысқаша көбейту формулаларын есептер шығаруда қолдану
Сабақтың мақсаты:
1.Оқушылардың қысқаша көбейту формулаларын бүтін өрнектерді түрлендіруде қолдана білу іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру.Көп мүшені көп мүшеге көбейту және көбейткіштерге жіктеу кезінде қолдана алу білімділіктерін қалыптастыру.
2.Пәнге деген қызығушылығын арттыру, ой-өрісін кеңейту, ынтасын арттыру, жауапкершілікке тәрбиелеу.
3.Оқушылардың таңдау, есте сақтау, ойлау қабілеттілігін жетілдіру және білім дағдыларын дамыту.

Сызықтық теңдеулер жүйелері

21-02-2013, 19:32 | Ашық сабақтар
Қарау саны: 2115
Атырау қаласы, №35 мектеп-гимназиясының
математика пәнінің мұғалімі
Калмуханова Самал Құдайбергенқызы

Сабақтың тақырыбы: Сызықтық теңдеулер жүйелері. Крамер әдісі, Гаусс әдісі, кері матрица әдісімен шешу

Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Сызықтық теңдеулер жүйесін шешудің әдістерін үйрету, Крамер, Гаусс әдістерін және Кері матрица әдісінде жүйенің шешімдерін табуды үйрету. Сызықтық бағдарламалаудың модельдерін құруды үйрету.
Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлдікке тәрбиелеу;
Дамытушылық: Оқушылардың ойын жеткізу білуін және ой өрісін дамыту.
Мақалаға белгі: Сызықтық, теңдеулер, жүйесі, математика

Цели обучения математике

21-02-2013, 19:31 | Ашық сабақтар
Қарау саны: 886
БҚО, Теректі ауданы, Приречный ЖОББМ,
ІІ санатты математика-информатика пәндері
мұғалімі Айшуаков Мерлан Адилович

1. Ведущие цели обучения математике в школе. Три крупные группы целей:
а) прогностические (обучающие);
б) мировоззренческие, направленные на воспитание математической культуры (воспитательные и развивающие);
в) личностно-ориентированные (воспитательные в более узком смысле).

Конус. Қиық конус.

21-02-2013, 19:30 | Ашық сабақтар Пікір саны: 1
Қарау саны: 2973
Конус. Қиық конус.

1. Қиық конустың табан радиусі 10см және 4см, ал биіктігі 8см. Қиық конустың жасаушысын табыңдар.
2. Конустың жасаушысы 5см, табанының радиусі 4см. Толық бетінің ауданың табыңдар.
3. Қандай фигураны айналдырса конус шығады?
а) Дөңгелекті диаметрі арқылы айналдырғанда
б) Тік төртбұрышты диагональі арқылы айналдырғанда.
в) Тік бұрышты үшбұрышты гипотенуза арқылы айналдырғанда.
г) Тең бүйірлі үшбұрышты бүйір қабырғасы арқылы айналдырғанда.
д) Тік бұрышты үшбұрышты катеті арқылы айналдырғанда.

Ондық бөлшектерді қайталауға есептер шығару

21-02-2013, 19:29 | Ашық сабақтар
Қарау саны: 2176
Шығыс Қазақстан облысы,
Үржар ауданы, Қабанбай ауылы.
Б.Майлин атындағы орта мектебі
Математика пәнінің мұғалімі:
Юсбекова Анар Пазылбекқызы

Сабақ тақырыбы: Ондық бөлшектерді қайталауға есептер шығару.
Сабақ мақсаты.
• Ондық бөлшектерді қосу, азайту, көбейту, бөлу алгоритмін айта білуге үйрету және оны есеп шығаруда пайдалана білуге дағдыландыру;
• Ондық бөлшектерге есептер шығаруда тиімді есептеу үшін қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдалана білуге дағдыландыру.
• Ондық бөлшектерді дұрыс оқуға үйрету.