Кіру
Бесплатно можно бесплатные программы скачать без регистрации Рецензия на V значит Вендетта у нас на сайте Качественные бесплатные шаблоны dle скачать с сайта
Жаңалықты сұрыптау керек: күні байынша | танымалдығы бойынша | кіргені бойынша | пікірі бойынша | Әліппе бойынша

Сызықтық теңдеулер жүйелері

21-02-2013, 19:32 | Ашық сабақтар
Қарау саны: 1952
Атырау қаласы, №35 мектеп-гимназиясының
математика пәнінің мұғалімі
Калмуханова Самал Құдайбергенқызы

Сабақтың тақырыбы: Сызықтық теңдеулер жүйелері. Крамер әдісі, Гаусс әдісі, кері матрица әдісімен шешу

Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Сызықтық теңдеулер жүйесін шешудің әдістерін үйрету, Крамер, Гаусс әдістерін және Кері матрица әдісінде жүйенің шешімдерін табуды үйрету. Сызықтық бағдарламалаудың модельдерін құруды үйрету.
Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлдікке тәрбиелеу;
Дамытушылық: Оқушылардың ойын жеткізу білуін және ой өрісін дамыту.
Мақалаға белгі: Сызықтық, теңдеулер, жүйесі, математика

Цели обучения математике

21-02-2013, 19:31 | Ашық сабақтар
Қарау саны: 833
БҚО, Теректі ауданы, Приречный ЖОББМ,
ІІ санатты математика-информатика пәндері
мұғалімі Айшуаков Мерлан Адилович

1. Ведущие цели обучения математике в школе. Три крупные группы целей:
а) прогностические (обучающие);
б) мировоззренческие, направленные на воспитание математической культуры (воспитательные и развивающие);
в) личностно-ориентированные (воспитательные в более узком смысле).

Конус. Қиық конус.

21-02-2013, 19:30 | Ашық сабақтар Пікір саны: 1
Қарау саны: 2597
Конус. Қиық конус.

1. Қиық конустың табан радиусі 10см және 4см, ал биіктігі 8см. Қиық конустың жасаушысын табыңдар.
2. Конустың жасаушысы 5см, табанының радиусі 4см. Толық бетінің ауданың табыңдар.
3. Қандай фигураны айналдырса конус шығады?
а) Дөңгелекті диаметрі арқылы айналдырғанда
б) Тік төртбұрышты диагональі арқылы айналдырғанда.
в) Тік бұрышты үшбұрышты гипотенуза арқылы айналдырғанда.
г) Тең бүйірлі үшбұрышты бүйір қабырғасы арқылы айналдырғанда.
д) Тік бұрышты үшбұрышты катеті арқылы айналдырғанда.

Ондық бөлшектерді қайталауға есептер шығару

21-02-2013, 19:29 | Ашық сабақтар
Қарау саны: 2076
Шығыс Қазақстан облысы,
Үржар ауданы, Қабанбай ауылы.
Б.Майлин атындағы орта мектебі
Математика пәнінің мұғалімі:
Юсбекова Анар Пазылбекқызы

Сабақ тақырыбы: Ондық бөлшектерді қайталауға есептер шығару.
Сабақ мақсаты.
• Ондық бөлшектерді қосу, азайту, көбейту, бөлу алгоритмін айта білуге үйрету және оны есеп шығаруда пайдалана білуге дағдыландыру;
• Ондық бөлшектерге есептер шығаруда тиімді есептеу үшін қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдалана білуге дағдыландыру.
• Ондық бөлшектерді дұрыс оқуға үйрету.

«Пәндер эстафетасы»

20-02-2013, 20:43 | Ашық сабақтар
Қарау саны: 1070
Шығыс Қазақстан облысы, Үржар ауданы,
Қабанбай ауылы, Б.Майлин орта мектебінің
математика пәні мұғалімі Юсбекова Анар Пазылбекқызы

Политехникалық кештің тақырыбы: «Пәндер эстафетасы»

Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Политехникалық пәндер бойынша алған білімдерін
қалыптастыру, білім-біліктерін тексеру, бағалау.
Дамытушылық:
Оқушылардың тез ойлау қабілетін дамыту, әртүрлі есептер шығару арқылы ой-өрістерін дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік:
Сабақ барысында ойын арқылы оқушылардың белсенділігін, ынтасы мен жігерін арттыру, намысын қорғауға баулу.

Теріс сандарды қосу

20-02-2013, 20:42 | Ашық сабақтар
Қарау саны: 973
Қабанбай ауылы, Үржар ауданы,
Б.Майлин атындағы орта мектебі,
математика пәнінің мұғалімі,
Юсбекова Анар Пазылбекқызы
6-сыныптың математика пәні

Логарифм

20-02-2013, 20:41 | Ашық сабақтар
Қарау саны: 1660
Шығыс Қазақстан облысы
Семей қаласы КММ № 19 жалпы орта білім беретін мектеп
математика пәнің мұғалімі:
Жунусова Кунзила Караповна
Тақырыбы: Логарифм
Файл: презентация түрінде

Квадрат теңдеулерді шешуге есептер шығару

20-02-2013, 20:41 | Ашық сабақтар Пікір саны: 1
Қарау саны: 2833
Тақырыбы: Квадрат теңдеулерді шешуге есептер шығару
Мақсаты:
1) Білімділік: оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін жинақтау, квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласын есептер шығаруда қолдана білу дағдыларын жетілдіру.
2) Дамытушылық: теориялық білімін практикада ұштастыра отырып ауызша есептеу, ой қорыту қабілеттерін дамыту.
3) Тәрбиелік: оқушылардың білімділігін арттыру, жауапкершілікке, өзіне сенімділікке, нәтижеге қол жеткізе білуге тәрбиелеу.