Теңдеу және теңсіздіктерді шешу.10 сынып. Қолданбалы курс

Теңдеу және теңсіздіктерді шешу
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы
Әйтеке би кенті №249 мектеп-лицейдің
математика пәнінің мұғалімі
Сансызбай Айгүл Мұхтарқызы
10-сынып
Қолданбалы курстың түсінік хаты
Жоғары сынып оқушыларын таңдау сабақтарымен қамтамасыз ету үшін «Теңдеу және теңсіздіктерді шешу» қолданбалы курсы құрылды.Ұсынылып отырған курс жоғары сынып оқушыларының кәсіби дайындық міндеттерін жүзеге асыруға көмектеседі.Курс 68 сағатқа есептеліп,10-сынып оқушыларына арналған.
толығырақ көру
  • көрулер саны: 2913
  • пікірлер саны: (2)

Математика пәнінен тақырыптық - күнтізбелік жоспар. 11 сыныптар үшін

Математика пәнінен тақырыптық - күнтізбелік жоспар.11 сыныптар үшін
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті
№249 мектеп-лицейдің математика пәнінің мұғалімі
Сансызбай Айгүл Мұхтарқызы
Түсінік хат


2011-2012 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептеріндегі оқыту Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2002 жылғы 24 қыркүйектегі № 693 бұйрығымен бекітілген жалпы орта білім берудің жалпыға міндетті мемлекеттік стандарты негізінде жүзеге асырылады.Білім беру ұйымдарында пайдалануға рұқсат етілген оқу басылымдарының тізімі Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2009 жылдың 3 сәуіріндегі № 160 бұйрығымен,2009 жылғы 14 мамырдағы № 217 бұйрығымен анықталған.
«Математика» оқу пәні ретінде Қазақстан Республикасы жалпы орта білім берудің базистік оқу жоспарының мемлекеттік компонентін құраушылардың бірі болып табылады.
толығырақ көру
  • көрулер саны: 1640
  • пікірлер саны: (1)

Нарықтық экономика жағдайында материалды тиімді пайдалану

Нарықтық экономика жағдайында материалды тиімді пайдалану
(Бөлім: Экономика. Секция: Құқықтану, Экономика.
Тарау: «Қазақстан – 2030» стратегиялық бағдарламасының әлеуметтік,
экономикалық және заңды аспектілері.)
Жетекшісі: Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті
№249 мектеп-лицейдің математика пәнінің мұғалімі
Сансызбай Айгүл Мұхтарқызы
Орындаған: №24 мектептің 10 сынып оқушысы
Дәкібаева Гүлнұр Бақытбекқызы
Үрмаш Түктібаев атындағы №24 мектептің ХІ сынып оқушысы Г. Дәкібаеваның «Нарықтық экономика жағдайында материалды тиімді пайдалану» зерттеу жұмысы туралы пікір
Осы ғылыми жұмысты жазуына мектеп бітіруші жас түлектің қазіргі кезеңде мектеп бағдарламасы бойынша алып отырған білімін болашақ өмірде қай жерде пайдалана аламын,- деген ойы себеп болған.
толығырақ көру
  • көрулер саны: 620
  • пікірлер саны: (0)

Шағын несие және оны қайтару. Ғылыми жоба

Шағын несие және оны қайтару. Ғылыми жоба
(математика, қолданбалы математика секциясы,тарауы ҚАЗАҚСТАН-2030
стратегиясында Қазақстан дамуының экономикалық және әлеуметтік модельдер!.)
Жетекшісі: Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті
№249 мектеп-лицейдің математика пәнінің мұғалімі
Сансызбай Айгүл Мұхтарқызы
Орындаған: №24 орта мектептің оқушысы
Дәкібаева Гүлнұр Бақытбекқызы
Оқушы осы бағдарламадағы шағын несиені 18айдан аспайтын мерзімінде қайтарудың ауылдық жерлерге, егін мен мал шаруашылығымен айналысатын кәсіпкер үшін өте қысқа мерзім екенін зерттеу жұмысында дәлелдеп берген. 18 айға нақты бизнес-жоспар жасалып математикалық құрылғымен бере білген.
толығырақ көру
  • көрулер саны: 1308
  • пікірлер саны: (2)

Өткенді пысықтау

Атырау қаласындағы №2 орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Айтбаева Талиғат Садуатқызы
Математика. 2 сынып.
Сабақ тақырыбы: Өткенді пысықтау.

Сабақ мақсаты:1) Өз бетінше ойлау қабілеттерін арттыру, тез есептеу дағдыларын жетілдіру.
2) Өткен білімдерін жетілдіру.
3) Сабақты халықтық педагогикамен байланыстыра отырып, әдептілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
толығырақ көру
  • көрулер саны: 933
  • пікірлер саны: (0)

"Математикалық сандық" сайыс сабағы

Жорықбаева Индира
Қызылорда облысы
Қармақшы ауданы
№105 қазақ орта мектебінің
математика пәнінің мұғалімі

Сабақтың тақырыбы: « Математикалық сандық» ойыны.
Сабақтың мақсаты: 1) Оқушылардың ой-өрісін кеңейтіп есте сақтау
қабілетін шыңдау, оқушылардың білімге қызығушылығын арттыру.
2) Оқушыларды шапшаңдыққа, ізденімпаздыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
толығырақ көру
  • көрулер саны: 1738
  • пікірлер саны: (0)

Пропорцияның көмегімен пайыз есептерін шығару.

Сабақтың тақырыбы: Пропорцияның көмегімен пайыз есептерін шығару.

Сабақтың мақсаты:
Білімділік:Пайыз тақырыбы бойынша алған білімдерін жинақтау.
толығырақ көру
  • көрулер саны: 1585
  • пікірлер саны: (0)

Жай бөлшекті азайту

Пәні: Математика
Пән мұғалімі: Маншарипова А. Т.
толығырақ көру
  • көрулер саны: 2267
  • пікірлер саны: (0)

Математикалық сандықша

Жамбыл облысы, Меркі ауданы,
№18 А.Қосанұлы атындағы ОМ
Математика пәнінің мұғалімі
Байбосынова Р.Ж.
толығырақ көру
  • көрулер саны: 2468
  • пікірлер саны: (0)

Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

Қарағанды облысы, Қарағанды қаласы
№41 жалпы білім беретін орта мектептің
математика пәні мұғалімі
Тойбекова Рымтай Аскатовна
толығырақ көру
  • көрулер саны: 2811
  • пікірлер саны: (0)

Көп таңбалы сандарды көбейту

Көкшетау қаласы, физика-математика бағытындағы
Назарбаев Зияткерлік мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі Оспанова Тлеулес Амантайқызы
толығырақ көру
  • көрулер саны: 1249
  • пікірлер саны: (1)

Рационал сандарға амалдар қолдану (6 класс)

Сабақтың мақсаты: 1.оқушыларды рационал сандарға қолданылатын амалдарды орындауға жаттықтыру; 2. рационал сандарға амалдар қолдану ережелерін меңгерту; 3.рационал сандарды дұрыс жазуға тәрбиелеу
толығырақ көру
  • көрулер саны: 2091
  • пікірлер саны: (0)

Үшбұрыштың түрлері 7 сынып

Аманкелді ауданы, Үрпек ауылы Эстетикалық бағыттағы
Жаңа ауыл жалпы орта білім беретін мектеп,
Жаркеева Гүлназия Сейілханқызы математика пәні мұғалімі
Геометрия 7 сынып

Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштың түрлері
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Үшбұрыштың түрлерімен танысу, үшбұрыштың анықтамасының тұжырымдамасын білу, қасиеттерін білу, үшбұрыштар туралы ұғымын кеңейте түсу.
Дамытушылық: Өздігінен ой қорта білуге, шығармашылықпен жұмыс жасау білуге, үшбұрыштардың қасиеттерін пайдаланып есеп шығара білуге дағдылану..
Тәрбиелік: Бір-бірін тыңдау арқылы өзгенін пікірімен санаса білуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: 1. Слайдтар, флипчарт
2. кадоскоп
3. плакаттарға сызылған сызбалар
Әдісі: (визуалдық лекция). Түсіндірмелі баяндау (сұрақ-жауап, салыстыру,
иллюстрациялық және репродуктивті).
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың жүру барысы:
І- кезең. Ұйымдастыру
Сызбаларды орындауға қажетті құрал аспаптардың толық болуына назар
аудару және көңіл –күйлерін бір ортаға тоғыстыру. Шаттық шеңбері
арқылы геометриялық ұғымдар айту.
ІІ- кезең.Үй тапсырмасын тексеру. Өткен тарауды қайталау мақсатында
оқушыларды өзім дайындап әкелген житондар арқылы топқа бөлу , сол
топтардың атын қорғау.Тік бұрыш тобы, Сыбайлас бұрыш тобы, вертикаль
бұрыш тобы.
ІІІ- кезең. Жаңа сабақты
Ой шақыру. СТО технологиясының білемін, білгім келеді, білдім әдісін
қолдану арқылы үшбұрыш туралы білгендерін еске түсіре отырып оқушы
зейінін жаңа сабаққа бейімдеу.
Мағананы ажырату кезеңінде үш топ жаңа сабақты өздері бір – біріне
түсіндіріп, талдау жасайды.
Сыбайлас бұрыш тобы: Қабырғалары бойынша үшбұрыштардың бөлінуін
интерактивті тақта арқылы түсіндіріп қорғайды.
Тік бұрыш тобы: Үшбұрыштардың бұрыштары бойынша бөлінуін плакатта
сурет салу арқылы қорғайды.
Вертикаль бұрыш тобы: Кадоскоп арқылы практикалық жұмыс жасайды.
ІV- кезең. Ой сергіту. Оқушылардың ойын сергітіп, жігерлендіру
мақсатында интерактивтік тақта арқылы логикалық есептер шығарылады.
V- кезең. Оқушылардың жаңа оқу материалын түсінгенін тексеру
Оқушылар топпен есеп шығарып, топтың лидері интерактивтік тақтаның
ACTIVote бағдарламасындағы геометриялық құралдарды пайдаланып
сызбасын сызып, есеп шығарады.
VІ кезең. Жаңа білімді бекіту кезеңі
Тік бұрыш тобы: Тең қабырғалы, тең бүйірлі үшбұрыштарды венн
диаграммасы арқылы салыстырады.
Сыбайлас бұрыш тобы: Семантикалық қасиеттерді талдау кестесін
интерактивтік тақта арқылы талдайды.
Вертикаль бұрыш тобы: Үшбұрыштарды топтау
VІІ кезең. Қорытынды. Математикалық диктант алу.
VІІІ кезең. Үйге тапсырма: №17, №22
1. Үшбұрыштың өмірдегі мысалын жинақтау.
2. Екі жақты күнделік жазу.

ІХ. Топтарды марапаттау. Оқушы білімін бағалау.
Оқушыларға сабақ барысында жауаптарына қарай житон таратылып отырылды. Сол житондардын санына байланысты оқушылар өзін – өзі бағалайды. – өте жақсы - жақсы - орташа
толығырақ көру
  • көрулер саны: 3750
  • пікірлер саны: (5)