Кіру
Бесплатно можно бесплатные программы скачать без регистрации Рецензия на V значит Вендетта у нас на сайте Качественные бесплатные шаблоны dle скачать с сайта


Білгенім тоғыз, білмегенім тоқсан тоғыз

Автор: handle | Ашық сабақтар Пікір саны: 1
Қарау саны: 2 859
І бөлім:
«Ақылдан асар амал жоқ,
батырлар алмас қамал жоқ»
ІІ бөлім:
«Ой ойласаң кең ойла,
екі жағын тең ойла»
ІІІ бөлім: Жарнама
«Кім көп біледі, қаншалықты дөп біледі»
IV бөлім:
«Тәуекелге бел бусақ, көрдегіні алармыз,
Жеткізбей кетер жүйрік жоқ,
Қусақ бәрін шалармыз»
V бөлім:
«Өресі биік өрге ұмтылар»


12 санының екі бір таңбалы сандарға жіктелу құрамы және қосу мен азайтудың сәйкес жағдайлары.

Автор: handle | Ашық сабақтар Пікір саны: 1
Қарау саны: 4 153
Шығыс Қазақстан облысы
Семей қаласы №33 орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі
Ажмагамбетова Бакжамал Ногайбаевна

Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Жауабы 12 болатын қосудың кестелік жағдайын және азайтудың сәйкес жағдайларын меңгерту.
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойындар ,өлең есептер арқылы ойлау қабілеттерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Оқушылардың өз ойын еркін айта білуге қалыптастыру.
Тәрбиелік: Шапшаңдыққа білгірлікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, презентация, өлең есеп.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Әдісі: түсіндіру,сұрақ-жауап, ауызша жаттығулар , салыстыру.


Қисықсызықты трапецияның ауданы

Автор: handle | Ашық сабақтар Пікір саны: 3
Қарау саны: 4 031
Ақтөбе облысы, Әйтеке би ауданы,
Северный орта мектебінің
математика және информатика пәнінің мұғалімі
Кобиланов Рэнат Жаксылыкович

11-класс.
Алгебра және анализ бастамалары.
Сабақтың тақырыбы: Қисықсызықты трапецияның ауданы .
Сабақтың мақсаты:
Оқушылардың қисықсызықты трапецияның ауданын табу дағдыларын жетілдіру;
Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлдікке тәрбиелеу;
Оқушылардың ойын еркін жеткізе білуін және ой өрісін дамыту.
Сабақтың типі: Практикалық сабақ .
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта; қисықсызықты трапецияның ауданын есептеу алгоритмі жазылған плакат.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру.
Оқушыларды түгендеу. Сабақтың мақсатымен таныстыру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
Тренинг «Сәлемдесу».
Қайталау кезеңі.
Қайталауға арналған сұрақтар:


Сан құрамы

Автор: handle | Ашық сабақтар
Қарау саны: 3 709
Шығыс Қазақстан облысы, Семей қаласы
Қайрат Рысқұлбеков атындағы №33 жалпы білім беретін орта мектептің
мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі Қуанышбаева Жанар Сайлаубекқызы

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Күні:
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімі:Математика
Тақырыбы:Сан құрамы.
Мақсаты:
Білімділік: 1-10-ға дейін сандарды қайталап, білімдерін бекіту. 10-ға дейінгі санның құрамы, таңбасын, геометриялық пішіндерді айырып, салыстыруларын бекіту.Сандарды атап арифметикалық есептер шығару.
Дамытушылық: Логикалық ойлауларын, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Санамақтар айтқызып математикалық ойын арқылы балалардың тілдерін дамыту.
Тәрбиелік: Зейінділікке, ойшылдыққа, қамқорлыққа тәрбиелеу.


Осьтік симметрия

Автор: handle | Ашық сабақтар Пікір саны: 4
Қарау саны: 3 766
Атырау қаласы,
№35 мектеп-гимназиясы, математика пәні мұғалімі
Калмуханова Самал Кудайбергеновна

Сабақтың тақырыбы: Осьтік симметрия

Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Симметрия ұғымын ұғындыру, түзуге қатысты симметриялы нүктелерді салуды, түзуге қатысты фигуралар салып үйрету;
Дамытушылық: Оқушылардың ойын дамыту, іздемпаздық қасиеттерге жет елеу, мәдени өрісі кең адамгершілігі мол азамат қалыптастыру;
Тәрбиелілік: Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, шыдамдылыққа, еңбекті сүюге тәрбиелеу.


«Екі өрнектің квадраттарының айырымы»

Автор: handle | Ашық сабақтар
Қарау саны: 3 808
Атырау қаласы,
№35 мектеп-гимназиясының математика пәнінің мұғалімі
Калмуханова Самал Кудайбергенқызы

Пәні: Алгебра
Сыныбы: 7
Сабақтың тақырыбы:«Екі өрнектің квадраттарының айырымы»
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларды бүкіл адамзаттың даму үрдісінің білім мен ғылымның технологиялық даму бағыттарына бағдарлап, соларға лайықтау, оқушыларға дәріс берудің бұрыңғы түрін түбегейлі өзгертіп, жаңарту енгізу , оқушының жеке қабілетін анықтау, әр оқушыны өз деңгейімен бағалау.
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту сабағы
Сабақтың әдісі: Инсерт әдісі
Сабақтың көрнекілігі: Қысқаша көбейту формула плакаты, кеспе, электронды оқулық, интерактивті тақта .
І. Ұйымдастыру кезеңі
1. Оқушыларды түгендеу, сабаққа ынтасын аудару;
2.Үй тапсырмасын тексеру.
ІІ. Өткен материалдар бойынша білімдерін тексеру. Ой ашар /математикалық диктант


«Квадрат теңдеулер»

Автор: handle | Ашық сабақтар Пікір саны: 1
Қарау саны: 3 777
Атырау қаласы,
№35 мектеп-гимназиясының математика пәнінің мұғалімі
Калмуханова Самал Кудайбергенқызы

Сабақтың тақырыбы: «Квадрат теңдеулер»
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушылардың квадрат теңдеулерді және оған келтірілетін теңдеулерді шешу дағдыларын жетілдіру;
Дамытушылық:оқушылардың ойын жеткізе білуін және ой өрісін дамыту.
Тәрбиелілік: оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлдікке тәрбиелеу;


Трапеция

Автор: handle | Ашық сабақтар
Қарау саны: 5 931
ШҚО, Абай ауданы, Қасқабұлақ ауылы,М.Әуезов атындағы
орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі
Қали Орынтай Төкенқызы

Тақырыбы: Трапеция
Түрі: Танымдық сабақ
Типі: Жаңа білімді меңгерту
Пәні: Геометрия
Сыныбы: 8

Сабақтың басты мақсаты:
Трапеция туралы түсінік беру,оқушылардың төртбұрыштар туралы ұғымын кеңейту.
Көрнекілік және оқытудың техникалық құралдары: Слайдтар, геометриялық фигуралар
Әдіс-тәсілдер:Сұрақ-жауап, түсіндіру,дәлелдеу, зерттеу,іздендіру,бақылау, практикалық