Қазақша
математиктер сайты

Тригонометриялық функциялар. 9 сынып.

Тригонометриялық функциялар. 9 сынып.
Ашық сабақтар
20:08, 20 ақпан 2013
29 011
16

Тригонометриялық функциялар. Алгебра 9 сынып. Презентация
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті
№249 мектеп-лицейдің математика пәнінің мұғалімі
Сансызбай Айгүл Мұхтарқызы
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Тригонометриялық функцияларды анықтау барысында олардың қасиеттерін, қосу және келтіру формулаларын меңгеру оны есеп шығару барысында қолдана білуге үйрету.
2. Дамытушылық: Тақырыпты меңгеру барысында әртүрлі ойындар арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру, ақыл-ойын, логикалық ойын ,ой-өрісін кеңейтіп, іздену қасиеттерін арттыру.
3. Тәрбиелік:Оқушыларды ұқыптылыққа ,өз ойын дәйекті баяндай білуге үйрету.
Сабақтың типі: Пысықтау – жинақтау.
Сабақтың түрі; Ойын сабағы.
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, талдау –жинақтау



Пікірлер саны (16)
Пікір қалдыру
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Адам екеніңізді дәлелдеңіз:*

  1. АЙДАНА
    АЙДАНА 8 сәуір 2014 21:50
    Ote keremet magan soz jok unady al baskalaryna unagan unamaganyn blmim kop-kop rahmet syzderge algysym sheksyz!
  2. санжар
    санжар 30 қыркүйек 2014 20:43
    x+y=2
    xy=-15
  3. майя
    майя 7 қазан 2014 10:07
    yt ltqn3ybvl3 ,bkvtqvby
  4. назерке сахыбек
    назерке сахыбек 27 желтоқсан 2014 22:08
    Керемет, окып- уйренуге тамаша мумкиндык тугызып отырган сыздерге
    Коп рахмет.
  5. kokfjdnvok
    kokfjdnvok 20 қаңтар 2015 22:09
    х+y=2
    xy=-15 x=-15/y
    -15/y+y=2
    y2-2y-15=0
    D=4-4x1x(-15)=64

    X1=2-8/2=-3 x2=2+8/2=5
  6. Ардақ
    Ардақ 6 ақпан 2015 00:10
    рахмет сиздің сабақ жоспарыңыз керемет екен. Үлгіге алуға болады екен
  7. Гульназ
    Гульназ 20 наурыз 2015 17:30
    Өте жаксы екен
  8. Айман
    Айман 17 қаңтар 2016 17:02
    Өте жақсы екен рахмет
  9. gulshat91
    gulshat91 1 ақпан 2016 00:39
    калай карасам болады?
  10. Света
    Света 13 қыркүйек 2016 10:03
    керек жұмыс еді, қалай көремін

    керек жұмыс еді, қалай көремін
  11. zaure12
    zaure12 16 қаңтар 2017 12:08
    жүктеп алуға болама? ештеңн көрнбейді
  12. кулбаршын
    кулбаршын 29 қаңтар 2017 18:14
    жақсы құрастырылған.Толық мәліметтер алуға болады
  13. молдир
    молдир 21 қаңтар 2018 06:29
    өте керемет
  14. Жанар
    Жанар 12 сәуір 2018 10:43
    ;8rntg fke5f ,jkfls vf
  15. альмира
    альмира 19 қаңтар 2019 11:28
    cабақтың құрылымы өте жақсы екен. сабақтың жүру барысын қалай көруге болады
  16. Индира
    Индира 30 қаңтар 2019 03:20
    Сабақтың құрылымы жақсы екен