Алгебра-7. Екі өрнектің квадраттарының айырмасы
Құрастырған: А.Е.Қайырғожина Павлодар,2012 Оқушыларды жекелеп оқыту оқу технологиясы бойынша құрастырылған ашық сабақ
ОҚУ ПАРАҒЫ
Тарау: ҚЫСҚАША КӨБЕЙТУ ФОРМУЛАЛАРЫ
тақырыбы: ЕКІ ӨРНЕКТІҢ КВАДРАТТАРЫНЫҢ АЙЫРМАСЫ
ТАҚЫРЫПТЫ ОҚУ БАРЫСЫНДА
БІЛУ КЕРЕК: ИГЕРУ КЕРЕК:
- көбейтудің айырмасының ережесі; - формуласын қолдану;
- екі өрнектің қосындысын ; - формуланың көмегімен өрнекті түрлендіру;
- теңдеуді формуланың көмегімен шешу;
ӘДЕБИЕТТЕР:
1.Алгебра оқулығы Жалпы білім беретін мектептің 7 сынып арналған / Әбілқасымова А., Корчевский В., Абдиев А.,Жұмағұлова З.,– Алматы: «Мектеп», 2012ж.
2.Алгебра.7сынып. Дидактикалық материалдар. Алматы «Атамұра», 2012 ж.
Алгоритм бойынша жұмыс істеу керек екенін есте сақта.
Тексеруден өтіп, бағалау парағын толтыруды және жол жиегіне ескертпе жаса. Пайда болған сұрақтарды жауапсыз қалдырмауға тырыс.
Өзіңді-өзің тексеруде әділ бол,өйткені өзіңе және өзіңді тексерушіге де көмегін тигізеді.
СӘТТІЛІК ТІЛЕЙМІЗ!
ТАПСЫРМА №1
1) 64,65 беттердегі мәтінді оқы . Қорытынды жаса, қысқаша көбейту формулалары не үшін қажет;
2) Екі өрнектің айырмасының көбейтіндісін олардың қосындысына түрлендіруді қарастыр 64 бет.: . Осы формулаларды дәптеріңе жазып ал;
3) Екі мүшенің айырмасының ережесін оқы және жаттап ал. 64 бет; (2б)
4) 64 беттегі 1,2,3 мысалдарды қарастыр және талда. Олардың кез келген екеуін дәптеріңе жазып ал.;
5) формуласын алгоритм бойынша қолдану тәсілдерін қарастырып, қорытынды жаса:
ФОРМУЛАСЫН ҚОЛДАНУ АЛГОРИТМІ:
1) өрнектегі бірдей мүшелерді анықтаңдар;
2) Өрнектегі таңбалардың қарама-қарсы екеніне көзіңді жеткіз:
а) ; б) .
3) Негізгі формуланы бұлай қарастыруға болады
,
мысалы ;
6) Үш мысал құрастыр. (6б)
ТЕКСЕРУДЕН ӨТ №1
ТАПСЫРМА №2
1) Тағы да алгоритмді оқы.Берілген формулалар бірдей ме, соны түсіндіріп бер:
а) ;
б) ;
в) . Айырмашылығы неде?
2) № 152 (1,2,3) амалдарын шығар; (12б)
ТЕКСЕРУДЕН ӨТ №2
ТАПСЫРМА №3