Қазақша
математиктер сайты

Алгебралық бөлшектерге амалдар қолдану

Алгебралық бөлшектерге амалдар қолдану
Ашық сабақтар
21:23, 24 мамыр 2016
4 375
0

Пән: Алгебра Сынып: 7 Мұғалім: Искахов Пернебай Сермаханович
Сабақтың тақырыбы: «Алгебралық бөлшектерге қолданылатын амалдар» .
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға алгебралық бөлшектер тақырыбын қайталау, есеп шығаруда қолдана білу дағдыларын қалыптастыру.
Дамытушылығы: оқушылардың ойлау қабілеттерін, таным белсенділігін арттыру, оқушыны ұқыпты тыңдауға, практикамен ұштастыруға, тез шешім қабылдай білу мақсатында өз білімін нақты көрсете алуға дағдыландыру.
Тәрбиелілігі: оқушыларды шапшаңдыққа, өз ойын айта білуге, ұжымдық ауызбіршілікке баулып, топпен жұмыс істеуге дағдыландыру.
Сабақтың түрі: қайталау, жинақтау сабағы.
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, деңгейлеп-саралап оқыту.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, оқулық, тест.


Сабақтың барысы:

І.Ұйымдастыру. Сәлемдесу.Оқушыларды түгендеу.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру. 1) 1/a^2 ∙(a/2+a/3)=5/6a
2) (x/y+x):(x-x/y)=(x+xy)/(xy-x)
3) ((m+n)/m-2m/(m-n))∙(n-m)/(m^2+n^2 )=1/m

Қызығушылықты ояту
1) Шаттық шеңбері: Оқушылар барлығы ортаға шығып бір-бірінің қолынан ұстап, шеңбер құрады. Жақсы тілек тілеп, көңілдерін көтеріп орындарына отырады.
Оқушылар екі топқа бөлінеді. Әр топ өзінің топ басшысын сайлайды, топ атын, ұранын және өз ережесін жасап алады.Топ басшы әр оқушыны бағалап отырады. Сабақ соңында бағасын айтады.
ІІІ.Негізгі бөлім. «Алгебралық бөлшектерге қолданылатын амалдар»:
2) Кластер құру: Оқушылар берілген тақырыптар бойынша алдарындағы плакатқа кластер құру керек.
І-топқа Бөлшектерді қалай қосып және азайтамыз?
ІІ-топқа. Рационал бөлшектерді қалай көбейтіп және бөлеміз?

Мағынаны ашу: Оқушылар берілген есептер бойынша «бағалау критерийін» құрап алып, сол бойынша қарсыластарын бағалайды. Оқушылар берілген есептерді бірге шығарып біреуі тақтаға жазып түсіндіреді.
І-топ: II-топ:
1) (a/5+b/5)∙(a-b)/(a+b) 1) (1/x-1/y)∙xy/(x-y)
(Жауабы: 1) (a/5+b/5)∙(a-b)/(a+b)=(a+b)/5∙(a-b)/(a+b)=(a-b)/5
1) (1/x-1/y)∙xy/(x-y)=(y-x)/xy∙xy/(x-y)=(-(x-y))/(x-y)=-1 )

І-топ: II-топ:
2) (1+(m+n)/(m-n))∙(2-2m/(m+n)) 2) (2+2y/y)∙(1-(x-y)/(x+y))
(Жауабы: 1) (1+(m+n)/(m-n))∙(2-2m/(m+n))=4mn/(m^2-n^2 )
1. 1+(m+n)/(m-n)=(m-n+m+n)/(m-n)=2m/(m-n)
2. 2-2m/(m+n)=(2m+2n-2m)/(m+n)=2n/(m+n)
3. 2m/(m-n)∙2n/(m+n)=4mn/(m^2-n^2 )

1) (2+2y/y)∙(1-(x-y)/(x+y))=4xy/(x^2-y^2 )
1. 2+2y/(x-y)=(2x-2y+2y)/(x-y)=2x/(x-y)
2. 1-(x-y)/(x+y)=(x+y-x+y)/(x+y)=2y/(x+y)
3. 2x/(x-y)∙2y/(x+y)=4xy/(x^2-y^2 ) )
3) І-топ: II-топ:
1) (x^2+xy)/(x^2+y^2 )∙(x/(x-y)-y/(x+y)) 1) (mn-m^2)/(m^2-n^2 )∙(m/(m+n)+n/(m-n))
Жауабы:( 1) (x^2+xy)/(x^2+y^2 )∙(x/(x-y)-y/(x+y))=x/(x-y)
1) x/(x-y)-y/(x+y)=(x^2+xy-xy+y^2)/(x-y)(x+y) =(x^2+y^2)/((x-y)(x+y))
2) (x^2+xy)/(x^2+y^2 )∙(x^2+y^2)/(x-y)(x+y) =x(x+y)/(x-y)(x+y) =x/(x-y)

1) (mn-m^2)/(m^2-n^2 )∙(m/(m+n)+n/(m-n))=(-n)/(m+n)
1. m/(m+n)+n/(m-n)=(m^2-mn+mn+n^2)/((m-n)(m+n))=(m^2+n^2)/((m-n)(m+n))
2. (mn-m^2)/(m^2+n^2 )∙(m^2+n^2)/(m-n)(m+n) =n(n-m)/(m-n)(m+n) =(-n)/(m+n)
Рефлексия: Оқушылардың сабақтан алған әсерлері мен сабақты қалай түсінгенін білу.

Мен барлығын түсіндім
Мен түсіндім және біреуге көмектесе аламын Біреудің көмегінсіз қиналамын Ештеңе түсінбедім


Қорытындылау: Топ басшылары әр оқушыға бағаларын қояды.Не үшін қойғанын айтады.
Сосын мұғалім өз бағасын қояды.
Үйге тапсырма: Өткен тақырыпты қайталау.585-есеп


Пікірлер саны (0)
Қосу
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Жаңарту, егер код көріңбесе