Күнтізбелік жоспар (5 класс) (2011)
Нормативтік құжаттар
5 сынып математика (аптасына 5 сағат). Күнтізбелік жоспар.
Р\с |
Сабақтың тақырыбы | Мақсат пен міндеттер | Оқыту әдістері | Оқыту түрлері | Сағат саны | |
1-3
|
4-сыныпта өтілген материалдарды қайталау. | Өткен сынып бойынша өтілген тақырыптарға қайталау | Кітаппен, карточкамен
|
Жеке-дара жұмыс
|
3
|
|
4 |
Нөлдік бақылау жұмысы | Білімдерін текеру
|
|
|
1 |
|
І тарау. Өрнектер. Формулалар. | ||||||
5,6 | Санды өрнектер. Әріпті өрнектер | Оқушыларды санды өрнекпен, әріпті өрнекпен таныстыру. Әріптің мәнін өрнектегі орнына қоя білуге баулу. Өрнектің мәнін таба білуге үйрету | Кітаппен жұмыс
Карточкамен жұмыс |
Ұжымдық жұмыс | 2 | |
7-8 | Қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланп, өрнектерді ықшамдау | Оқушыларды қосудың, көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін пайдаланып, өрнектегі қосылғыштардың, көбейткіштердің орындарын ауыстыру арқылы топтап жазып, ықшамдауға үйрету. | Жұмыс дәптерімен жұмыс
|
Жеке-дара жұмыс | 2 | |
9-10 | Көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиетін пайдаланып өрнектерді ықшамдау.
жұмыс. |
Оқушыларды көбейтудің қосуға, азайтуға қатысты үлестірімділік қасиетін пайдаланып, өрнектерді ықшамдай білуге үйрету. Есепті шығару өрнегін құрастырып, үлестірімділік қасиетті пайдаланып, өрнекті ықшамдап, оның мәнін таба білуге дағдыландыру | Кітаппен жұмыс
Карточкамен жұмыс |
Жеке-дара жұмыс
|
2 | |
11 | Теңдеу құруға арналған өзіндік
|
Оқушыларды теңдеудің белгісіз компонеттерін табу арқылы теңдеуді шеше білуге үйрету. | Оқулық материалы
мен жұмыс |
Жеке-дара жұмыс | 1 | |
12-13 | Теңдеу.
|
Теңдеудің шешу жаза білуге және оның түбірінің дұрыс табылғандығын тексере білуге үйрету. | Топпен жұмыс
|
2 | ||
14-16 | Формулалар. | Оқушыларды формуламен таныстыру. Формулаларды пайдалынып, есептеуге үйрету. | Кітаппен жұмыс
|
3 | ||
17 | Қайталауға арналған жаттығулар | Өрнектер, формулалар тақырыбы бойынша білімін тереңдету | Жұмыс дәптерімен жұмыс | 1 | ||
18 | Бақылау жұмысы №1 | Білімдерін тексеру | Ұжымдық жұмыс | 1 | ||
19 | Пысықтау | Жіберілген қателерін түсіндіру. | Пармен жұмыс | 1 | ||
ІІ тарау. Натурал сандардың бөлінгіштігі | ||||||
20-21 | Натурал санның бөлгіші. Натурал санның еселігі. | Оқушыларға берілген натурал санның бөлгіші мен еселігі туралы ұғымды енізу. Бөлгіш, еселік анықтамасын енгізу,еселігін таба білуді үйрету. | Кітаппен жұмыс
|
Топпен жұмыс
|
2 | |
22-23 | Қосындының және көбейтіндінің берілген санға бөлінгіштігі. | Оқушыларды қосындының берілген санға бөлінгіштігін анықтай білуге үйрету. Көбейтіндінің берілген санға бөлінгіштігін анықтай білуге үйрету. | Карточка
мен жұмыс
|
2 | ||
24 | 2,5 және 10 сандарына бөлінгіштік белгілері. | Санның соңғы цифрына қарап, оның 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштігін ажырата білуге үйрету. | Кітаппен жұмыс | Жеке-дара жұмыс | 1 | |
25 | 3-ке және 9-ға бөлінгіштік белгілері. | Оқушыларды берілген санның цифрларының қосындысына қарап, оның 3-ке, 9-ға бөлінетіндігін ажырата білуге үйрету. | Кітаппен жұмыс | 1 | ||
26 | Жай сандар, құрама сандар | Оқушыларды жай сандар мен құрама сандарды ажырата білуге үйрету. Жай сандар кестесін пайдалана білуге үйрету. | Кітаппен жұмыс
|
Топпен жұмыс
|
1 | |
27 | Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу. | Құрама сандарды жай көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде жаза білуге дағдыландыру. | Кітаппен жұмыс
|
1 | ||
28-29 | Ең үлкен ортақ бөлгіш.
Өзара жай сандар. |
Оқушыларға ең үлкен ортақ бөлгіш туралы.
|
Кітаппен жұмыс
|
Жеке-дара жұмыс | 2 | |
30 | Мүмкін нұсқауларды іріктеу.
|
Оқушыларды есеп шешуінің мүмкін нұсқауларындағы шамаларды келісілген шартты белгілермен белгілеп жазуға үйрету. | Кітаппен жұмыс
|
Топпен жұмыс
|
1 | |
31-32 | Ең кіші ортақ еселік. | Оқушыларды ең кіші ортақ еселікті таба білуге үйрету. | Жұмыс дәптерімен жұмыс | 2 | ||
33 | Қайталауға арналған жаттығулар. | Тарау бойынша қайталау | Жұмыс дәптерімен жұмыс | Топпен жұмыс
|
1 | |
34 | Бақылау жұмысы№2 | Білімдерін тексеру | Ұжымдық жұмыс | 1 | ||
35 | Пысықтау.
|
Жіберілген қателерін түсіндіру. | Пармен жұмыс | 1 | ||
ІІІ тарау. Жай бөлшектер. | ||||||
36-37 | Шеңбер және дөңгелек.
|
Оқушылардың шеңбер, дөңгелек, диаметр, радиус, доға туралы түсініктерін қалыптастыру. Оқушыларды шеңбердің радиусын, диаметрін әріптік белгілеулермен жаза білуге дағдыландыру. | Кітаппен жұмыс
|
Жеке-дара жұмыс | 2 |
Пікірлер саны (1)
Пікір қалдыру