Геометриядан қысқы мерзімді жоспарлар - 11 сынып (ҚМЖ)
 
				| Сабақ тақырыбы: | Пирамиданың жазбасы. Пирамиданың және қиық пирамиданың бетінің ауданы | 
| Сабақ мақсаты: | Пирамиданың жазбасы және қиық пирамиданың жазбасын жасай білу және пирамиданың, қиық пирамида бетінің ауданын есептейтін формуласын пайдалана алу арқылы есептер шығара алуға дағдылану | 
| Табыс критерийлері: | - Пирамиданың қасиеттерін біледі және бейнелей алады; - Пирамида мен қиық пирамиданың жазбаларын жасай алады; - Пирамида мен қиық пирамиданың бүйір бетінің ауданын пайдалана отырып, берілген есептерді шығара алады; | 
| Сабақ түрі: | Жаңа сабақты меңгерту | 
| Уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Керекті жабдықтар | |
| 5 мин 
 
 
 
 
 
 | Кері байланыс | Өткен тақырып бойынша түйген ойлары мен түсінбеген сұрақтарына байланысты пікірлерін айтады, ортаға салып, түсініктерін тереңдетеді. | 
 | |
| 2 мин | Топқа бөлу | Таратылған кеспе қағаздар арқылы топтарға бөлінеді | Кеспе қағаздар | |
| 10 мин 
 
 
 
 
 
 | «Постер» әдісі. Пирамида және қиық пирамида. Жазбасы, қасиеттері. | Пирамиданың және қиық пирамиданың қасиеттерін және жазбасын плакатқа салу арқылы бірін-біріне түсіндіреді және ортақ ой қалыптастырады. | Плакат, маркер, Геометрия-лық фигуралар | |
| 25 мин 
 
 
 
 
 
 | «Крестик-нөлдік» әдісі. Топтарға Х және О белгілерін плакатқа сызылған сызбаға жазу арқылы бәсекелесе есептер шығару керектігін түсіндіру | Оқулықтан тақырыпқа сай берілген есептерді шығару арқылы Х және О белгілерін сызбаға толтыру арқылы бәсекелеседі. | Х-О сызбасы, плакат, маркер 
 | |
| 5 мин 
 
 | Рефлексия | Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. | Стикер, Бағалау парағы | |
| Не сәтті өтті? | 
 | |||
| Не сәтсіз болды? | 
 | |||
| Нені дамыта алар едім? | 
 | |||
| Сабақ тақырыбы: | Пирамиданың жазбасы. Пирамиданың және қиық пирамиданың бетінің ауданына есептер шығару | 
| Сабақ мақсаты: | Пирамиданың жазбасы және қиық пирамиданың жазбасын жасай білу және пирамиданың, қиық пирамида бетінің ауданын есептейтін формуласын пайдалана алу арқылы есептер шығара алуға дағдылану | 
| Табыс критерийлері: | - Пирамиданың қасиеттерін біледі және бейнелей алады; - Пирамида мен қиық пирамиданың жазбаларын жасай алады; - Пирамида мен қиық пирамиданың бүйір бетінің ауданын пайдалана отырып, берілген есептерді шығара алады; | 
| Сабақ түрі: | Дағды мен білікті машықтындыру сабағы | 
| Уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Керекті жабдықтар | |
| 5 мин 
 
 | Кері байланыс | Өткен тақырып бойынша түйген ойлары мен түсінбеген сұрақтарына байланысты пікірлерін айтады. | 
 | |
| 2 мин | Топқа бөлу | Таратылған кеспе қағаздар арқылы топтарға бөлінеді | Кеспе қағаздар | |
| 12 мин | «Фишбоун» әдісі «Пирамидида және қиық пирамида» | Топқа бөлінген оқушылар сұрақтар құрастырады, белгілі уақыттан соң топ мүшелері сұрақтарымен алмасып, жауап береді | Плакат, Маркер, сурет | |
| 16 мин 
 
 
 
 
 
 | Тақтамен жұмыс. Бағалау критерийлері: 1. Пирамида және қиық пирамидаға берілген есептердің шарттарын дұрыс құра алу - 1 2. Пирамида және қиық пирамиданың жазбасын дұрыс жасай алу - 1 3. Пирамида, қиық пирамида бүйір бетінің ауданын дұрыс таба алу -1 | п-дәрежелі түбірлерге берілген оқулықтағы №85-№89 есептерді шығарады және бағалау критерийлеріне байланысты есептер шығарады, өзін-өзі бағалайды | Бағалау критерий-лері; Оқулық, 
 | |
| 7 мин 
 | Логикалық сұрақ. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 сандарының кейбір цифрларының арасына + қойып, 99-ға теңестіру керек. Ж: 1+2+3+4+5+67+8+9=99 12+3+4+56+7+8+9=99 1+23+45+6+7+8+9=99 | Логикалық сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады. | Логикалыө сұрақ 
 | |
| 3 мин 
 
 | Рефлексия | Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. | Стикер, Бағалау парағы | |
| Не сәтті өтті? | 
 | |||
| Не сәтсіз болды? | 
 | |||
| Нені дамыта алар едім? | 
 | |||
Геометриядан 11 сыныпқа арналған қысқы мерзімді жоспарларды (ҚМЖ) ТЕГІН жүктеп алу:
Файлды онлайн қарап алу: 11-syn-geometrija-mzh-54-sab.docx