Қазақша
математиктер сайты

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесі - 6-сынып

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесі - 6-сынып
Қысқы мерзімді жоспарлар
17:58, 01 маусын 2020
471
0

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесі. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу

Мектеп: № 72 ЖББ ІТ ОМЛ

 

Күні: 14.02.2020 ж.

Мұғалімнің аты-жөні: Сәрсен Әділет Жәнібекұлы

 

Сынып:  6

Қатысқандар саны:            

Қатыспағандар саны:

 

Сабақ тақырыбы

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесі. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу

 

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.2.2.14

бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу;

 

Сабақ мақсаттары

Оқушылар:

-          Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктің анықтамасын біледі;

-          Бір айнымалысы бар теңсіздікті шешудің алгоритмін біледі;

-          Жүйедегі теңсіздіктердің әрқайсысының шешімдерін табады;

-          Табылған шешімдерді бір координаталық түзуде кескіндейді;

-          Координаталық түзуден жүйедегі теңсіздіктердің ортақ шешімдерін табады.

 

Бағалау

Критерийлері

Оқушылар:

-          Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктің анықтамасын біледі;

-          Бір айнымалысы бар теңсіздікті шешудің алгоритмін біледі;

-          Жүйедегі теңсіздіктердің әрқайсысының шешімдерін таба алады;

-          Табылған шешімдерді бір координаталық түзуде кескіндей біледі;

-          Координаталық түзуден жүйедегі теңсіздіктердің ортақ шешімдерін таба алады.

 

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

-          сызықты теңдеудің анықтамасын және түрін, санды теңдіктердің қасиеттерін, модуль анықтамасын біледі;

-          тепе-тең түрлендірулерді орындай отырып, теңдеулерді сызықты түрге келтіреді;

-          теңдеулердің қасиеттерін айта алады;

-          сызықты теңдеулердің коэффициенттерін нұсқай отырып, сызықты теңдеулерді сипаттайды;

-          теңдеулердің қасиеттерін қолдана отырып, теңдеулердің шешіміне түсінік береді;

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

-     теңдеу;

-     теңдеудің түбірі;

-     теңдеудің сол жағы;

-     теңдеудің оң жағы;

-     тепе-тең түрлендіру;

-     сызықты теңдеу;

-     сызықты теңдеудің коэффициенттері;

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

-     теңдеу деп – құрамында мәнін табу қажет болатын айнымалысы бар теңдікті айтамыз.

-     теңдеудің түбірі деп ...;

-     теңдеуді шешу дегеніміз - ...;

-     сызықты теңдеу деп ...;

-     егер теңдеудің екі жағына бірдей санды қоссақ, онда ...;

-     егер теңдеудің екі жағын нөлден өзге бірдей санға көбейтсек, онда ...;

-     «х ... болсын»;

-     ... екенін біле отырып, теңдеуді құрамыз және шығарамыз;

-     ... белгілі болса, онда ... теңдеуін құрамыз;

-     теңдеуді шешіп, есептің жауабы болып табылатын айнымалының мәнін табамыз.

 

Құндылықтарды дарыту

- Оқушылар өзара қарым-қатынаста адал және шынайы айқын;

- Өзгенің пікірін құрметтеу;

- Өз бетінше білім алу қабілеттерін дамыту;

 

Пәнаралық

байланыстар

Өзін – өзі тану

 

Бастапқы  білім

Амалдарды орындауда белгісіз компоненттерді табу ережелерін білу. Теңсіздіктерді шеше алу.

 

Сабақ барысы

 

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

0 – 4 мин

Ұйымдастыру. Амандасу.

  Оқушылардың көңіл күйлерін біліп, психологиялық ахуал тудыру. Оқушылар бір-біріне жылылық сыйлау.

Психологиялық ахуал

«Мен елімдісүйемін»

1. Егерсіздіңдосыңызболса, көршініңбасынсипаңыз;

2. Егерсіздіңүйіңіздемысықболса, өзбасыңыздысипаңыз;

3.Егер сіз, иттердіжақсыкөрсеңізкөршіңіздіқұшақтаңыз;

4.Егер сізқұстардыжақсыкөрсеңіз, қолыңыздысозып, құстаршақанатқағыңыз.

5.Егер сізөзмектебіңіздіжақсыкөрсеңіз, аяғыңыздытопырлатыңыз;

6.Егер сіздерОтанымыздыжақсыкөрсеңіздер, алақандарыңыздысоғыңыздар! 

Үй тапсырмасын тексеру, оқушылар бір-бірінің дәптерлерін тексереді, түсінбеген сұрақтарын тақтада орындайды.

 

Сабақтың ортасы

5 –11 мин

«Бүгінгі сабағымызға сәттілік тілейміз!»

Оқушыларға төмендегі сұрақтар қою арқылы сабаққа деген қызығушылықтарын арттырамыз.

- Балалар, бүгінгі сабаққа деген көңіл-күйлерің көтеріңкі ме?  (Иә)

- Жұппен жұмыс істеу білім алуларыңа көмектесе ме? (Иә)

- Есептер шығаруда достарыңның көмегі қажет пе? (Иә)

Олай болса, бүгінгі сабаққа бәрімізге сәттілік тілеп, сабағымызды бастайық.

Сабақты бастамас бұрын өткен сабаққа саяхат жасайық. Өткен сабақта сіздер не өттіңіздер? Сұрақтарға жауап бере отырып өткен сабақты пысықтау. Оқушылар сұрақтарға жеке парақшада жауап береді. Уақыт аяқталғанда қаламдарын қойып, кім неше сұраққа жауап бергені тексеріледі.

«Кім көп біледі»

С-1:Қандай сан аралығын білесіңдер?

С-2: Қандай сан аралығы интервал деп аталады? Мысал келтір.

С-3: Қандай сан аралығы кесінді деп аталады? Мысал келтір.

С-4: Қандай сан аралығын А және В аралықтарының қиылысуы деп атайды? Мысал келтір.

С-5: Қандай сан аралығын А және В аралықтарының бірігуі деп атайды? Мысал келтір.

С-6: Қандай жағдайда сан аралықтарының қиылысуы бос жиын болады?  Мысал келтір.

С-7: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік деп қандай теңсіздікті айтамыз? Мысал келтір.

С-8: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктің шешімі деп нені айтамыз?

С-9: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу алгоритмі қалай ?

С-10: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесінің шешімі дегеніміз не?

С-11: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесінің шешімдерін қалай табуға болады?

Сіздердің айтқандарыңызды қорытындылай келе, бүгінгі сабағымыз қалай өтетіндігіне мақсат қояйық.

Мақсатымыз: Бірайнымалысы бар теңсіздіктер жүйесін шешу

 

 

Смайликтер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қосымша 1

 

12 – 26 мин

Жұптық жұмыс

І жұп

№1. Теңсіздікті шешіңдер:

№2. Теңсіздіктерді шешіп, дұрыс жауабын табыңыздар:

  шешімдері

 

теңсіздіктер       

балл саны

 

 

 

 

 

2 балл

 

 

 

 

 

3 балл

 

 

 

 

 

2х+5<x+3

4 балл

 

 

 

 

 

5 балл

 

 

 

 

 

ІІ жұп

№1. Теңсіздікті шешіңдер:

№2. Теңсіздіктерді шешіп, дұрыс жауабын табыңыздар:

шешімдері

 

теңсіздіктер       

балл саны

 

 

 

 

 

2 балл

 

 

 

 

 

3 балл

 

 

 

 

 

7+3х>x-1

4 балл

 

 

 

 

 

5 балл

 

 

 

 

 

Бағалау: Тапсырмалары бірдей қатар отырған жұптар бір-бірінің жұмыстарын дайын жауап бойынша тексереді және бағалайды.

Математика

2-бөлім,

Жалпы білім беретін оқулық мектептің 6 - сыныбына арналған,

Алматы «Атамұра» 2015, төртінші басылымы.

Қосымша 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

27 – 28 мин

Сергіту сәті:

«Көңіл-күйімізді жаттықтыру»

Мұғалім: Бүгін мен сендерді актер болуға үйретемін мен сендерге нені көрсетіңдер десем, соны бет-әлпеттеріңмен бейнелейсіңдер.

1.      Қабағы түйілген, ашулы адамның кейпі;

2.      Қасқырдан қорыққан қоянның;

3.      Ұядан түсіп қалған балапанының;

4.      Мысықтың қорыққан тышқанның;

5.      Иттен қорыққан баланың бет-әлпеті;

6.      Жылап тұрған адамды көрсету;

7.      Жәй күліп тұрған адамды және қатты күліп тұрған адамды көрсету;

8.      Өлең айтып тұрған адамнын сезімін көрсете білу.

 

29 – 37 мин

Жеке жұмыс

Деңгейлік тапсырмалар беру.

А - деңгейі

 

В - деңгейі                        

С - деңгейі                                                                  

Бағалау: Оқушылар дайын жауаппен өзін-өзі тексеріп, бағалайды.

Қосымша 3

Сабақтың соңы



Пікірлер саны (0)
Қосу
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Жаңарту, егер код көріңбесе